Onze nieuwe huisstijl
De vernieuwde en eigentijdse uitstraling van De Lekkere Bakker spat met een nieuw logo van de verpakkingen, posters en de website af. Het frisse kleurgebruik bundelt een breed scala aan momenten en straalt beleving uit. “Geel staat bijvoorbeeld voor het frisse gevoel van voorjaar, Pasen en de zomer, ” licht Alfons toe. “Oranje refereert aan sinaasappels, nationale sportevenementen en feestdagen. Roze staat voor zoet en lekkers, groen doet denken aan frisse appels en aan duurzaam en bewust bezig zijn. Rood is de kleur van verse aardbeien, maar natuurlijk ook van de liefde, van Sinterklaas en kerst.”
Duurzaam en betrokken
De Lekkere Bakker kiest heel bewust een maatschappelijke verantwoordelijkheid. “Wij geloven dat wij samen met onze klanten en leveranciers de wereld (nog) mooier kunnen maken – én houden! Daarom kiezen we voor duurzame verpakkingsmaterialen, maken we bananenbrood van bananen die anders in de container waren beland en plaatsen we binnen afzienbare tijd flink wat zonnepanelen op de bakkerij. We streven naar suikerreductie, besteden veel aandacht aan het verlagen van het zoutgehalte in onze producten en ontwikkelen steeds meer vezelhoudende of honderd procent volkoren producten. Bovendien steunen we veel lokale initiatieven en nemen we energie af via ZutphenEnergie.”
Blij maken
Van Zuijlen kiest er bewust voor om zijn familienaam voortaan minder prominent in de huisstijl te laten terugkeren. “Het gaat in ons bedrijf niet om mij. We werken met een fantastisch team vol enthousiaste mensen, die ieder voor zich elke dag weer een belangrijk steentje bijdragen aan onze resultaten. Onze belangrijkste missie is mensen energie te geven met onze producten. Door het succes van onze granola en onze hartige broden en desembroden zien we dat we steeds meer aansluiten bij de verschillende eetmomenten.
De opening van onze webshop en broodloket in Warnsveld zorgt voor nóg meer gemak en service. Zo staan we steeds vaker en breder voor onze klant klaar, met een vernieuwde en eigentijdse uitstraling. De kleurrijke, vrolijke en frisse nieuwe huisstijl sluit perfect aan bij die gedachte. Wij willen mensen blij maken: door vriendelijke en klantgerichte service, door de lekkerste producten én door een warm welkom in onze winkels en bij ons broodloket. Natuurlijk blijft de smaak van onze producten op één staan. Wij zijn pas tevreden als we telkens weer horen: ‘Dat is van De Lekkere Bakker’.”